Απ' τ' αλώνια στα σαλόνια!

2019-01-12

Γεια σας!! Είμαι η Σίσση και σήμερα ζω χάρη στην εθελόντρια που με έσωσε από κάδο σκουπιδιών στα Ψακούδια. 

Είμαι πια σχεδόν 3 μηνών κι έχω συνέλθει χάρη στις φροντίδες των μελών του Σωματείου Κιβωτός.

Δείτε πώς ήμουνα, ταλαιπωρημένη και νηστική, όμως απ' ό,τι φαίνεται θα γίνω μια πανέμορφη μακρύτριχη πριγκίπισσα. 

Είμαι πολύ ήσυχη και γουργουρίζω συνεχώς. 

Φιλοξενήθηκα προσωρινά σε σπίτι μέλους του Φιλοζωϊκού Σωματείου Κιβωτός, ώσπου μια μέρα βρέθηκε κάποιος και μου πρόσφερε όσα χρειαζόμουνα!!! Ευχαριστώ!!!

Η Σίσσυ βρήκε κηδεμόνα κι ένα ζεστό και φιλόξενο σπίτι, γεμάτο αγάπη! Ευχαριστούμε όλους για τη συνδρομή σας στο αίσιο τέλος αυτής της ιστορίας!

© 2019 Φιλοζωϊκό Πολιτιστικό Περιβαλλοντικό Σωματείο Κιβωτός | Πολύγυρος - Χαλκιδική
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε